| Diameter hoofdlagertap |
63.487-63.500 mm |
| Diameter drijfstangtap |
55.500-55.513 mm |
| Radiale speling hoofdlagers |
0.010-0.048 mm |
| Radiale speling drijfstanglagers |
0.015-0.055 mm |
| Axiale speling middelste hoofdlager |
0.10-0.20 mm |
| Axiale speling drijfstanglagers |
0.15-0.36 mm |
| Ondermaat hoofdlagers |
0.254 mm (0.010”) of 0.508 mm (0.020”) |
| Ondermaat drijfstanglagers |
0.254 mm (0.010”) of 0.508 mm (0.020”) |
| Overmaat zuigers |
0.254 mm (0.010”) of 0.508 mm (0.020”) |
| Lengte pistonpennen |
60.00-60.50 mm |
| Diameter pistonpennen |
23.995-24.000 mm |
| Speling pistonpen in zuiger |
0.006-0.015 mm |
| Speling onderzijde zuiger in boring |
0.020-0.065 mm op 10 mm van onderzijde zuiger |
| Breedte 1e compressieveer |
| t/m MY 1998 |
1.21-1.23 mm |
| v.a. MY 1999 |
1.17-1.19 mm |
|
| Breedte 2e compressieveer |
1.478-1.490 mm |
| Breedte olieschraapveer |
3.000 mm |
| Slot 1e compressieveer in boring |
0.30-0.50 mm |
| Slot 2e compressieveer in boring |
0.40-0.65 mm |
| Slot olieschraapveer in boring |
0.38-1.40 mm |
| Lengte inlaatklep |
116.59-117.35 mm |
| Lengte uitlaatklep |
116.59-117.35 mm |
| Zittinghoek inlaatklep |
| t/m MY 1998 |
46.0-46.5 graden |
| v.a. MY 1999 |
45.0-45.5 graden |
|
| Zittinghoek uitlaatklep |
| t/m MY 1998 |
46.0-46.5 graden |
| v.a. MY 1999 |
45.0-45.5 graden |
|
| Klepdiameter inlaatklep |
39.75-40.00 mm |
| Klepdiameter uitlaatklep |
34.226-34.480 mm |
| Klepsteeldiameter inlaatklep |
8.664-8.679 mm |
| Klepsteeldiameter uitlaatklep |
8.651-8.666 mm |
| Klepsteelspeling inlaatklep |
0.025-0.066 mm |
| Klepsteelspeling uitlaatklep |
0.038-0.078 mm |
| Lichthoogte inlaat en uitlaat |
9,49 mm |
| Inlaatklep openingsmoment |
28° VBDP |
| Inlaatklep sluitmoment |
77° NODP |
| Uitlaatklep openingsmoment |
66° VODP |
| Uitlaatklep sluitmoment |
39° NBDP |
| Klepveer lengte gemonteerd |
| t/m MY 1998 |
40.40 mm bij 29.5 kg |
| v.a. MY 1999 |
40.93 bij 29.5 kg |
|
| Oliedruk smeeroliepomp |
| t/m MY 1998 |
2.50 bar bij 2400 tpm bij warme motor |
| v.a. MY 1999 |
3.45 bar bij 2000 tpm bij warme motor |
|