| Ontstekingsvolgorde |
1-8-4-3-6-5-7-2 |
| Cilinders linker motorbank |
1-3-5-7 |
| Cilinders rechter motorbank |
2-4-6-8 |
| Cilinder nr. 1 |
linker motorbank voorzijde motor |
| Afstel merktekens |
op krukaspulley |
| Bougies 8.13:1 en 9.35:1 |
RN11YCC |
| Vooropening bougies |
0.8-0.9 mm |
| Ontstekingstijdstip 8.13:1 zonder kat |
2 graden VBDP bij 800 tpm vacuum los |
| Ontstekingstijdstip 9.35:1 zonder kat |
4 graden VBDP bij 800 tpm vacuum los |
| Ontstekingstijdstip 9.35:1 met kat |
5 graden VBDP bij 800 tpm vacuum los |
| Stationair toerental |
650-700 tpm |
| CO-gehalte bij 650-700 tpm zonder kat |
tot maximaal 3.5% |
| CO-gehalte bij 650-700 tpm EFi kat |
0.5-1.0% |
| Benzinesoort 8.13 zonder kat |
normaal loodvrij |
| Benzinesoort 9.35 zonder kat |
super loodvrij |
| Benzinesoort 9.35 met kat |
super loodvrij |
| Centrifugaal vervroeging 8.13:1 vacuum los |
2000 tpm bij afnemend toerental: 5°30’-8°30’ |
| Centrifugaal vervroeging 8.13:1 vacuum los |
1400 tpm bij afnemend toerental: 6°18’-8°30’ |
| Centrifugaal vervroeging 8.13:1 vacuum los |
800 tpm bij afnemend toerental: 2°-4° |
| Centrifugaal vervroeging 9.35:1 vacuum los |
2000 tpm bij afnemend toerental: 5°30’-8°30’ |
| Centrifugaal vervroeging 9.35:1 vacuum los |
1400 tpm bij afnemend toerental: 6°18’-8°30’ |
| Centrifugaal vervroeging 9.35:1 vacuum los |
800 tpm bij afnemend toerental: 2°-4° |